dijous, 11 de desembre del 2008

Cesk Freixas

Com alguns ja sabeu, i els altres... doncs us ho avanço ara... en Cesk Freixas ens farà una actuació solidària el proper 9 de maig durant el sopar solidari que celebrarem des de l’Associació. Per tant, ja us podeu començar a reservar el dia ;)
Ara, el que vull és fer-vos una mica de publicitat, tal i com m’ha demanat en Cesk, del concert que farà el proper 18 de desembre per celebrar el seu 5è aniversari de lluites i cançons. El concert es farà a Salt (Girona) a les 18:00 hores. Les entrades es poden comprar a http://www.casadelamusica.cat/ca/mirona/concerts/782/CESK_FREIXAS.
Jo, ja fa temps que el segueixo com a cantautor, i des d’aquí us convido a que el conegueu. Totes les seves cançons tenen un missatge social i combatiu.
Si us comento tot això, ara, és perquè crec que a part de ser un molt bon cantautor, és una persona compromesa i solidaria, tal i com em va demostrar el dia que li vaig proposar actuar solidàriament per l’Associació a favor del Poble Sahrauí, no va trigar ni 3 segons a dir-me que comptéssim amb ell.
Des d’aquí vull desitjar-li el millor, i que aquest concert sigui tot un èxit!
Jo ja tinc les entrades... i tu, et quedaràs sense?