dimecres, 3 de desembre del 2008

Ja som a Dajla!!!

Hem arribat a Dajla a les 6 de la matinada. El vol va sortir amb un retard de 3 hores de Barcelona. Després a Alger ens han fet canviar d'avió. I, per fi, a les 2 de la matinada hem arribat a Tindouf.
Hem dormit unes 2 horetes. Ja em anat a l'escola d'Educació Especial. Tots estan molt bé. La Fatma us envia una abraçada a tots.
Avui, em fet forces coses... de fet, moltes mes de les habituals... L'Axel, ha pogut recollir molta informació per la instal·lació del Wifi. A veure si es podrà tirar endavant!
Demà ens portaran a Ausserd. Hi ha el festival de cultura. Després... doncs ja veurem!
Demà intentaré tornar a connectar-me, tot i que avui ha costat una miqueta... la connexió via satèl·lit és molt lenta i es talla molt.
Fins demà!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

M'alegro molt que estigueu bé. El cansament del viatge s'oblida ràpid un cop s'arriba als Campaments i tornes a veure i a abraçar a la gent que estimes.
Doneu molt petons de part meva a tota la família, la Salma, la Yisha, la Saná, l'Abdelhei i en Hatem. També a la Fatma i el Mojtar de l'escola (també de part de la Cris). Recordeu que no nomès baixeu per treballar i fer coses, també per disfrutar, xerrar amb els amics saharauís i seguir un altre ritme molt diferent al nostre.
Ojalà hagués pogut estar aquí amb vosaltres. Ja sabeu que els Campaments atrapen.
Molts petons
Toni

Anònim ha dit...

Que bé que disfruteu de l'estada.Sembla que teniu un programa de visites. ¿Que tal la rebuda i la col-laboració dels Delegats ? . ¿El representant de l'Aeci ha donat senyals de vida?.
!!Quines ganes de saber més coses de les famílies saharauis que tinc!!
Les dents ben llargues tinc.
Ara sense bromes tinc moltes ganes de que sigui ben profitos aquest viatge.
Fins una altra . Abraçades per vosaltres i per tothom. Saludeu de part meva al Walad Musa i si s'escau al Sr. Nsang

Anònim ha dit...

Hola Rosa, espero que ho passeu molt be i a la tornarda ja ho explicareu tot.
Nosaltres marxen cap a Guadalest que esta a Alacant. Espero que no faci gaire fred.
Un peto del Miquel i meu.

Loli

Anònim ha dit...

Hola Rosa,
Sembla ser que no pots escriure, bes a saber si per falta de temps o per les dificultats a l'hora de conectar .
Penso que seria molt bo que fos per que teniu els dies plens d'activitats i us falta temps. Ja arribarà el dia en que ens podrem parlar.
Una bona estada
Mª Carme